Case: K-Supermarket Lasihytti

Lasihytti ja Bemedia aloitti yhteistyön Tammikuun 20 päivä 2024. Yhteistyön tarkoituksena oli aloittaa TikTok-markkinointi ja saada lisättyä somenäkyvyyttä muissakin alustoissa. Myös tietenkin tehdä lisää kauppaa. Tuumasta toimeen aloitimme ideapalaverilla, jossa toimme videoideat pöytään ja yhdessä lasihytin henkilökunnan kanssa sommiteltiin, mitkä niistä oli parhaita. Videoiden toteutus oli hauskaa ja pääsimme tekemään paljon erilaisia luovia töitä.

Kampanjan tulokset ensimmäiseltä kuukaudelta:

Näyttökertoja: +1 000 000 Näyttökertaa täysin orgaanisesti

Seuraajia: +2000 Uuttaa seuraajaa

Tykkäykset: +25 000 Tykkäystä

Videomme sai keskimäärin: 45 000 Näyttökertaa

Kauppiaan Erkin kommentti:

“Bemedian hepuilta tulee paljon omia ideoita, he ovat olleet kiinnostuneita oppimaan kaupan alasta ja ovat nälkäisiä saamaan näkyvyyttä asiakkaalle.”

Edellinen
Edellinen

Case: Hajusuola.fi