Case: Hajusuola.fi

Bemedia ja Hajusuola aloitti yhteistyön 2024 maaliskuussa, kun jo valmiiksi isoksi kasvanut somebrändi halusi ulkoistaa sisällöntuotannon. Kampanjan aikana ideoimme ja teimme useita eri videosarjoja, kuten sniff-of-battle ja Hajusuola russian roulette.

Kampanjan tulokset ensimmäiseltä kuukaudelta:

Näyttökertoja: 2.3 Miljoonaa näyttökertaa saavutettu täysin orgaanisesti

Seuraajia: +3000 Uutta seuraajaa

Tykkäykset: 115 000 Uutta tykkäystä videoihin

Videomme sai keskimäärin: 77 000 Näyttökertaa

Toimitusjohtaja Santerin kommentti:

“Bemedia noudatti hyvin neuvoja ja kaikki toiveeni kuunneltiin palvelulla oli hyvä hinta laatusuhde ja kaikki tapahtui ajallaan”

Edellinen
Edellinen

Case: K-Market Iso Omena

Seuraava
Seuraava

Case: K-Supermarket Lasihytti